Nagłówek strony

dzwoń do nas: Pon - Pt: 8:00 - 16:00

+48 (75) 75 226 35
+48 (75) 76 453 35

Etapy rekrutacji

Krok 1 – należy do Ciebie!

Znajdź na stronie ofertę pracy  interesujące Cię ogłoszenie.
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Jak aplikować, gdzie znajdziesz kilka wskazówek odnośnie prawidłowego założenia profilu kandydata oraz wypełnienia kwestionariusza.

Krok 2 – pierwsza rozmowa rekrutacyjna

Po dokonaniu selekcji nadesłanych CV, na pierwszą rozmowę zapraszamy wybranych kandydatów. Rozmowa prowadzona jest przez osobę z działu Zasobów Ludzkich. Podczas rozmowy chcemy Cię bliżej poznać i zbadać Twoje predyspozycje i umiejętności niezbędne do pracy na danym stanowisku. 
Zapraszamy do zapoznania się ze wskazówkami odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej

Krok 3 – druga rozmowa rekrutacyjna

Jest to spotkanie z menedżerem biznesowym. Rozmowa ta ma na celu weryfikację doświadczenia zawodowego oraz kompetencji do pracy na wybranym przez Ciebie stanowisku. 

Krok 4 – Witamy w Quest!